View Single Post
Sitter med litt mye penger til overs jeg vil bruke til min indre eksperiment som jeg kan brukes til mine barnebarn og unger.

Det har seg slik jeg ennå er ung men har nylig funnet en gammel Sony Ericsson fra min tid på mørkeloft med strøm. Den inneholder tiden fra den tid både i bilder, video, musikk og historie fra tidsalderen.

Ved dette ønsker jeg å kjøpe nye telefoner til forskjellige ungdommer over religion med selvfølge de ikke trenger og overgi telefon med innlogget apps følgende: Facebook - Insta - Snapchat - vipps - bank ect.. men kan ikke slette apps eller noe annet.

De kan bruke telefonen til de ønsker å bytte inn telefonen, i dette tilfelle må dem returene telefonen. Jeg belegger selvsagt på uhell og de som ikke vil returene telefonen og heller selge den.. Men jeg kommer til å kreve en signert avtale hvorav ødelagt telefon må returenes uansett og stjålet / mistet telefoner må meldes til politiet!
Tanken med dette? Bevare en historie i forskjellige telefon modeller!

Men lover og regler jeg kanskje må tenke om? og hvordan kan jeg forsikre meg om telefoner som er blitt "stjålet" er faktisk stjålet eller ikke?