View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
812
Hei.

Dette er opplevelsen jeg har vært ute etter.
En dag, helt ut av det blå så kom jeg over en del fleinsopp, fikk 4g tørket sopp av en kompis.

Da jeg kom hjem så kjørte jeg alt i en blender og blandet det med vann og chugget nedpå.
Jeg setter på et tv-spill og tenker å spille til jeg er der jeg vil være, men trippen kom så fort på at jeg nådde bare skru på playstation og tv’en før jeg kjente at wow nå begynner det å svinge, måtte bare la spillinga være til seinere og legge meg nedpå sofaen. Jeg ligger på sofaen og vrir meg i ekstase, føltes som om jeg hadde tatt emma en liten stund, men så ble formen veldig mystisk og da tenke jeg at dette er rette tidspunktet for å meditere.

Jeg rigger meg til på soverommet og starter min seanse.
Jeg lukker øynene og etter en liten stund legger jeg merke til at dette var litt rart, ingen CEV’S, ingen følelser, ingen hukommelse, no nothing, det eneste jeg var klar over var at jeg eksisterte.
Så skjer det, det kommer et lys utav mørket, lyset har tentakler laget av lys og det kommer nærmere og nærmere helt til det svever over meg, dette har jeg opplevd tidligere på dmt og det vekket et minne fra den gangen, den gangen falt det meg ikke inn å prøve å kommunisere med den, men nå så spurte den greia rett ut hva den ville og hvorfor den var her.
Den sa den ville være en del av meg, shiet tenkte jeg og ble veldig freaket ut, jeg sa et jeg måtte få tenke litt rask på det, etter et øyeblikk så tenkte jeg hva er det verste som kan skje? Jeg fant ikke noe svar på dette og følte heller ikke at den hadde onde intensjoner så jeg lot vesenet komme nærmere og sa det var greit at den kunne bli en del av meg, den begynner straks å trekkes inn i kroppen min (slik som på de bildene man kan se sjelen forlate kroppen) det kjentes helt sykt ut, den følelsen kan jeg ikke beskrive.

Etter den inntok kroppen ble det lettere å kommunisere med den, jeg trengte ikke tenke noe det bare kom av seg selv, det første jeg lurte på var hvor den kom fra, den tok meg med dit hvor den holdt til, det var helt mørk der og den forklarte at den var ett med universet og videre sa den at det var jeg og men jeg hadde valgt en materiell kropp og selv om jeg var her så var jeg også der, hele tiden. Jeg aksepterte dette som om det skulle vert helt normalt å få vite noe slik, videre så lurte jeg på hvorfor kommer du til meg? den forklarte så at mennesket oppgave var å skape harmoni på jorden og den hadde en lignende oppgave som jeg kommer tilbake til.

Jeg lurte på hvorfor universet trengte noen som kunne skape harmoni, da forklarte den meg at det finnes en ondskap i universet eller mørket som den kalte det, mørket vil at ting skal være kaotisk, mørket setter demoner i mennesker slik at mennesker ikke kan skape harmoni rundt seg og er mer opptatt av seg selv enn andre levende vesener.
Mørket er i hele universet og det var lysets oppgave og rydde opp etter mørket, derfor kom den til meg slik at jeg skulle bli klar over dette, menneskeheten har glemt sin plass i universet og den skulle formidle dette til alle som var åpen for det.

Den fortalte meg at jeg hadde vert på rett spor før den kom, men den ville gi meg et push videre i riktig retning slik at jeg ikke tok en annen vei i livet. Jeg har satt meg høye mål for dette livet og ingen av de går utpå å bli filhty rich, alle målene går utpå å hjelpe mennesker og dyr, spesielt dyr. Den ga meg all informasjonen jeg trengte for å nå mine mål og den ga meg å noen nye mål og samtidig som den advarte meg fra å røyke så mye cannabis fordi det hemmet tankegangen min og jeg trenger et skjerpet sinn for å nå mine mål, har ikke røyket siden og kjenner ikke noe sug etter thc.
Blir nok å fyre en joint eller to i framtiden, men ikke nå.

Jeg fikk vite så mye mer enn dette, men det blir så vilt og uforklarlig at jeg holder det for meg selv inntil videre. Tilslutt så sa den at vis jeg vil ta dette seriøst og faktisk gjøre noe med den informasjonen jeg har fått så må jeg reise til Peru, der finnes det shamaner som er klar over dette og kan hjelpe meg videre.

Om dette er reelt eller bare et resultat av min fantasi er faktisk ikke så nøye, det ga meg en helt ny mening med livet og en drivkraft for å bli det beste mennesket jeg kan bli.

Konklusjon:
Det finnes mer mellom himmel og jord enn det folk flest tror.
Cannabis er ikke bra i store menger.
Jeg må reise til Peru snarest.