View Single Post
Nå vet jeg at lærere ikke godtas her som troverdige kilder, men velger likevel å skrive det jeg fikk beskjed om da vi hadde OD-dag på ungdomsskolen: Opplegget er frivillig. De som ikke vil delta kan møte opp på skolen, som vanlig, og heller arbeide med skolearbeid.

Det rare med "skolearbeidet" vi gjorde den dagen, var at absolutt alt dreide seg om OD. Norsktimen gikk med til å skrive brev til landet som fikk støtte, i matematikktimen regnet vi ut hvor mye de kom til å få i støtte, i samfunnsfagtimen lærte vi om landet osv. Var ganske interessant. =)

Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Hver eneste gang det er OD, er det en eller annen som kommer inn her og syter om det. Her gir skolen deg mange alternativer, og i stedet for å kreve et antall timer av deg, kan du jobbe frem 300 kroner. 300kroner kan være veldig mye verd for dem, og en ukelønn for deg.
Vis hele sitatet...
Ja, hver eneste gang det er slike aksjoner, kommer folk inn hit og spør om reglene ved dette. Det skjønner jeg fullt ut, ettersom det ikke er en del av pensum. Går folk på skole for å lære eller for å samle inn penger?

OT: Hver eneste gang det kommer poster som dette, er det en eller annen som kommer inn her og syter om det. Hvis det folk spør om ikke er av interesse for deg, hvorfor ikke heller holde seg unna tråden?