View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Ok, midt blant hetsen din, sporer jeg noen fornuftige ting. Ingen har noen grunn til å komme tilbake. Det stemmer. Det varierer veldig hvor mye arbeid jeg kan legge i hver artikkel. Noen ganger bruker jeg mer tid, andre ganger er det hastverk. Jeg har også hatt enkelte artikler som har fått veldig god tilbakemeldng. Folk skriver til meg at de de synes den er bra. Men så forsvinner de igjen. Har du noen forslag på ting en amatør webdesigner som meg kan gjøre for å få folk til å komme tilbake ? Du har jo et forum, det er en måte. Bare så du er klar over det. Jeg har skrevet en del artikler på wikipedia selv også.

Det med skrivefeil er litt plagsomt. Wordpress er innstilt på norsk, og jeg får ikke skrudd det over på engelsk. Hvordan gjør jeg det?
Vis hele sitatet...
Primært bør du nok vurdere om det er teneleg å kalle kritikk hets. Viare så er det åpenbart at det tar tid å skrive gode ting. Du må undersøke i forkant, og det tar tid å lese seg opp på eit tema. Det er fullstendig korrekt. Men det finst ingen fornuftige snarvegar å ta her - om du vil ha integritet igjen etterpå.

Igjen så er poenget mitt at det er totalt uinteressant korleis ting ser ut, så lenge det er så lite innhald. Det er ingenting med layouten på den nettsida som er store røde flagg. Du kan kanskje hente litt, men det vil ikkje på magisk vis doble besøkstala dine. Godt innhald, høgt indeksert på gode ord i google, vil gi deg mange treff.

Når det kjem til å endre språk i wordpress tipper eg google har svaret på det.