View Single Post
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
har lest hele tråden, å jeg er overrasket over det gjennomsnittlige forbruket her inne... selv klarer jeg ikke å bruke mer enn 1-1.5 boks i uka, selv om jeg riktig nok ikke prøver å "overbruke" jeg føler meg dog litt smått avhengig, selv etter kun ett år... får jeg ikke snus om morgenen klarer jeg ikke å fokusere eller sitte rolig før jeg får jeg er heldigvis såpass heldig at foreldrene mine godtar det, å har betalt siden november eller noe sånt selv ser jeg ingen stor grunn til å slutte nå, siden jeg liker det, alle rundt meg snuser eller røyker, det koster meg ingenting og jeg småspiser veldig mye mindre enn før... jeg er rimelig sikker på at jeg har gått ned 5 til 10 kilo etter jeg begynte, siden jeg ikke lenger sitter å småspiser sjokolade eller potetgull hele tiden... men gratulerer til dere som klarer det! skal installere "slutta" på mobilen for moro skyld, for å se hvor lenge jeg holder ut imorra
Vis hele sitatet...

Du burde slutte cold turkey nå, er ikke alltid dette blir spandert på deg og det blir bare dyrere og dyrere. Jeg ligger jo på et forbruk over 30k i året, det er helt sinnsykt når du tenker deg om. Helt bortkastet penger som du aldri ser noe igjen for, litt lurere å legge de i bil kanskje? 4 * 32 000 = 128 000 kr! Det er roughly det jeg har brukt av egen lomme på snus de siste 4 årene, får en temmelig fin bil av de pengene.