View Single Post
Fikk akkurat en telefon fra finnfirma. Han nevnte i starten at han ville kontrollere opplysningene som var registrert på mitt foretak, samt informere om tilleggstjenester. Jeg sa med en gang ifra at jeg ikke var interessert i noen tilleggstjenester. Han svarte med at han da ville bare bekrefte opplysningene som var registrert på brreg.no, og at dette ville gå under deres gratistjeneste. Han begynte å liste opp navn, adresse epost og telefonnummer. Og jeg bekreftet at dette stemte. Så spurte han om hvilken kategori mitt foretak gikk under. Da måtte jeg bare skyte inn og spørre han. Sa ifra at jeg hadde lest mange negative omtaler om finnfirma, og jeg ville bare få bekreftet at jeg ikke ville bli fakturert for dette. Han svarte med at finnfirma var en seriøs bedrift, og at de negative omtalene som lå ute på nettet stort sett ikke var sanne. Etter dette ønsket han meg en god dag videre og la på.

Kunne jo nesten virke som at han ikke var interessert i flere opplysninger, siden jeg sa klart ifra at jeg ikke ville blitt fakturert for dette. Lurer på hva som ville skjedd om jeg ikke hadde sagt ifra. Har en fornemmelse om at en faktura ville funnet sin vei til postkassen min.

Takk for denne tråden forresten. Husket tilbake til denne da han sa han ringte fra finnfirma.