View Single Post
Nei, ikke umulig å vite at noe er off. De gangene jeg har hatt psykose/vrangforestillinger som følge av en kombinasjon av rus og mangel på søvn/mat, så har jeg innsett at noe var galt med en gang. Nå teller jeg ikke med de gangene jeg bare har hørt/sett ting, da har jeg alltid klart å holdt et grip om virkeligheten under hele episoden. Det er når redselen setter inn og eskalerer tankene mine slik at jeg lager en alternativ virkelighet som jeg setter meg inn i at jeg får alvorlige problemer med å komme meg tilbake på egenhånd.

De to episodene jeg hadde mest vansker med å innse at jeg var psykotisk var absolutt de mest absurde. En blanding av kraftige hallusinasjoner og vrangforestillinger fikk meg til å tro at jeg var en diplomat på reise i Russland som hadde blitt tatt til fange, anklaget for å være spion. Endepunktet med dette var at jeg skulle bli henrettet med en kanon. (Fy faen )

Den andre episoden så var jeg en terrorist som ble jaktet på, hvorfor fikk jeg for meg dette? Jo, jeg begynte å se plakater rundt i huset mitt med dusører på, med en beskrivelse. Endte opp under dynen med en machete resten av kvelden med "skyggemennesker" som tittet inn vinduene. Innså ikke at ting ikke hang helt på greip før utenpå morgenkvisten.

En episode jeg klarte å bryte selv involverte at jeg hadde narko-gjeld (noe jeg ikke har) og at disse folkene var ute etter å ta meg, de brukte da ett eller annet super-knark våpen som gjorde at jeg fikk hvite tråder hengende ut i fra kroppen, disse trådene "dro" de i, slik at de snøret seg rundt organene mine og skar i dem. Den smerten jeg greide å få for meg at jeg hadde var helt sinnssyk. Dette var den siste episoden, heldigvis klarte jeg å tenke litt lenger enn hva den forestilte smerten jeg hadde klarte å skremme meg fra. Jeg samlet de "hvite trådene" med hendene og prøvde å surre dem rundt gjenstander for å velte dem, etter jeg innså de ikke var der så forsvant det helt. Ble sittende med en usunn høy puls og en nervøs latter etterpå.

Drugs are bad, mkay.
Sist endret av Marriese; 9. januar 2019 kl. 19:52.