View Single Post
Har selv gått igjennom en rusutløst psykose, som varte godt å vel 14dager-3 uker.
Jeg var sikker på at alle viska å tiska om meg, selv folk jeg passerte på gata snudde seg å viska å pekte, dette var 100% ekte for meg, busssjåfører, trikkeførere stirra på MEG i speilet, med mistenklige blikk.
Husker det som om det skulle vært igår, pådro meg PTSD etter den runden som var helt jæævlig i mange år etterpå.
En psykose er en tilstand, der du IKKE kan skille virkelighet fra fantasi.
I ettertid har jeg blitt flink(ere) til og skille mellom tanker som er way off, å virkelighet om hue er slitent,det skjer. Men er du først psykotisk, så klarer du ikke å skille mellom netopp virkelighet, å fantasi.

Endte med at jeg begynte å isolere meg selv, slutta å dra på fester, slutta å dra å danse, eneste trygge havna jeg følte jeg hadde, var mitt eget hjem.
Sliter enda den dag i dag, 13 år etter.
Redselen jeg gikk med under psykosen forsvant ikke etter jeg "landa", men plager meg fremdeles.

Hadde du sagt det til meg under psykosen, hadde jeg aldri trodd deg, men heller mistrodd deg, å vært sikker på at du var med på hele greia om å fucke meg.
Sist endret av Eyeamare; 23. februar 2018 kl. 16:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.