View Single Post
Synes narkotika er et negativt-ladet ord. Og dette er det vel media som har skyld i? Jeg tror det er alt for mange av disse som har tilpasset seg slik de på toppen av rangeringslista sier det skal være. Og selvfølgelig mye korrupsjon. Alt for mange biter seg fast i det media sier uten å sjekke kilder eller undersøke sannheten spesielt blant emne narkotika. Paracet er vel og narkotika. Det står bare ikke på den ulovlige siden.

Synes visse folk må slutte å følge etter bjella som ringer. Ikke noe vondt ment, men jeg har prøvd å fortelle min bestemor om hva forskjellige "narkotika" kan brukes til, men media har gjort henne helt hjernedød. Å ta ett trekk av hasj f.eks. er i hennes øyne å begrave seg selv levende. Da har du ødelagt livet for alltid. Å prøve å gi henne fakta funker ikke for iflg. hu så vet TV'en og avisa hennes alt.

Du kan ta ganske mange trekk av hasj, ha noen heftige soppturer, ha en avgheninghet til f.eks amf. i mange år og dette kan jo være skadelig, men tar du 10 paracet samtidig (som kan kjøpes i daglivarebutikken) så har du vel hatt din siste hodepine..