Tråd: Meditasjon...
View Single Post
Er det noen som praktiserer det. Sånn ordentlig, miste deg selv i et tidløst perfekt øyeblikk der alle tanker forsvinner.

Har lagt merke til at, det har en helt latterlig bra effekt på alt egentlig.

Sliter med en del men, når jeg er der, når jeg er 100% i det øyeblikket. Da forsvinner alt jeg tenker som skader meg. Og kan se at... Det er veien liksom.

Trodde psykedeliske var årsaken til det men. Jeg hører snakk om ego death på psykedeliske men tror egentlig at ego death det er når det man tenker dør ut. Det er den egentlige ego death, man kan ikke få det medmindre man mediterer tror jeg. Fordi ego death er egentlig meditasjon, fordi da dør egoet.

Det ble vanskelig for min del og plassere posten min i en viss kategori men.

Har jo litt av et ekkokammer der jeg bare reflekterer med meg selv så... Det er kanskje et problem.

Hvis det var en ting jeg kunne lære bort som jeg har lært i livet så er meditasjon det beste av alt jeg kan og har erfart. For min del så er det en micro dose sopp eller xtc tur.

Når det funker så forsvinner alt som er vondt for meg. Og jeg kan se, det jeg tenker er det som gjør meg vondt. Egoet.

Vetikke om det gir mening en gang, har hadt et par pils. Så har vel litt og jobbe med men.
Sist endret av leadenfoot; 8. oktober 2020 kl. 14:02.