View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja for er jo selvsagt helt komplett umulig å skaffe syntetisk pulver nå som det er ulovlig

Viss du er enig at de finnes, hvorfor er du så sykt imot de som sier det finnes.
Jeg driter i om det er 1%, 10% av hasjen eller 30% hasjen som er synt i, poenget er at det eksisterer og folk må vite om det.
Spes når det kommer tråder der brukere er usikre på produktet de har, så er det ikke fake news å si at syntetisk eksisterer å opplyse om at viss du tester det med hjemmetest så er det ikke 100% sikkert.

T-SKJE GUIDE : (som heller bensin på bålet siden nå får sikkert noen ideer )
https://steemit.com/marijuana/@ekitc...photo-link-and

Bare le og tro jeg er fette idiot i skallen å røyker dritdårlige varer.

Da tror dere som er så sykt anti-synt at dere har kansje en finger med i det spillet for å synke ned på deres nivå.
Vis hele sitatet...
Jeg tror vi setter en stopper der.

En diskusjon kommer ikke videre når den ene parten ikke klarer å holde seg til etablet diskusjonspraksis. Anekdotiske kilder kan være interessante, men når de taler stikk i mot statistikken som føres av myndighetene så aksepterer vi rett å slett ikke at slike håndfaste bevis skal avfeies pga en eller annen total ubegrunnet konspirasjonsteori om kripos.
I tillegg ignorerer du glatt andre argumenter og jatter på om at det er vi som er de lettlurte idiotene.

Nå i det siste innlegget ror du tilbake til fiskeskjær med å påstå at du bare mener at det finnes noe syntetisk hasj på markedet, for du
"driter" i hva prosenten er, poenget ditt er at det finnes NOE syntetisk på markedet. Nå er vi som har diskutert mot det plutselig anti-synth, hva nå enn det skal bety.

Vet du hva? Kanskje du skal puste litt og se diskusjonen? Ingen her har påstått at syntetisk ikke finnes, det vet du godt. Men i din ekstreme diskusjonsstil der det ser ut som intense følelser regjerer og lite logikk, så klarer du altså å skape fjell ut av maurtuer.
Det her er jo egentlig ikke noe å krangle over om det du skriver nå faktisk er ståstedet ditt.


Når det i tillegg slenges inn personangrep og særdeles aggressiv retorikk så synes jeg vi har vært særdeles imøtekommende og tolerant for slik uanstendig oppførsel.