View Single Post
Enhver fulltidsjobb i norge vil deg minst den lønnen du ønsker det. Får du fulltidsjobb på Rema, kiwi, som portør eller nattevakt i en respesjon så drar nok inn opp mot 400 000 i året. Ingen spesielle krav til utdanning, erfaring etc. Lagerjobber, hjelpemann, malegutt, søppelmann, kommunal uteseksjon, etc listen er veldig lang over jobber du kan søke og fint klare mer i årslønn enn det du skrev.

-Kort eller ingen utdanning, minst 300-350k i året. Hvis jeg må gå et par år på voksenopplæring så greier jeg det.

-Jobbe online, digital nomad etc, mulighet til å reise rundt i verden og jobbe fra PCen. Noen som har erfaring med dette? Hva går dette ut på? Vil gjerne vite mer.

-Jobbe på bar, hotell, eller guide. Butikk er også greit. Kunne gjerne tenke meg å jobbe i utlandet i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Bar og hotell - ikke rette tiden til å søke på det akkurat nå pga corona.

Jobbe online - du trenger skills. Kan du redigere video, programmere, skrive tekster på bestilling, etc så er det nomadelivet enkelt. Om du får en kundeservice jobb du kan jobbe hjemmefra er det også en grei mulighet. Men de fleste krever at du møter på kontor, helt tullete da en kan gjøre samme jobben fra hvorsomhelst. Om du søker på slike jobber så nevn at du ønsker å ta jobben med deg ut i verden - kanskje klarer du å få til en deal?
Sist endret av _abc_; 15. september 2020 kl. 22:21.