View Single Post
-temp dag/natt = 35/27Celsius
-luftfuktighet = 65%
-hvilke lamper = 400w HPS super red/cooltube. Digital ballast. Jeg byttet til 250w pære for en uke siden, i håp om å få ned temp og stress nå når planten er så nærme lyset (20cm avstand).
-ventilasjon = se bilder
-vanningssyklus = Ca 2L Ph justert vann(Varierer mellom 6,5-7.0) Må vanne hvær morgen, ellers begynner den å tørste/henge/krympe da vannet fordamper fort pga den ugunstige temperaturen.
-næring = Se bilde, tilsetter 1/3 av hva som står på etikett.
-medium = Mix av Jord, coco og perlite
-tid i vegg/blomst = Spiret frø ble plantet i jord 12. Juni. Det vil si at den er 10 uker imorgen, fredag.
-fra frø eller klone = frø
-når plottet om og størrelse fra/til = Ca 2 uker gamal, fra liten 9,5cm potte til 10L








Har separat vifte til cooltuben for å få ned temp. mest mulig. 100VKO in-line vifte for frisk luft inn i telt og avsuget kan skimtes på toppen av teltet her, som forøvrig er ett Mammoth pro60 telt.


Hadde vært veldig kjedelig om planten bare skulle visne vekk nå helt på slutten, så jeg er meeeget takknemmelig for tips/råd til hva jeg må gjøre for å tilfredstille fruen igjen...

Jeg venter på en tilbakemelding eller 2 nå som det foreligger mer info fra min side, før jeg eventuelt begynner på med Flushing!

#Hasjtag #Takknemmelig