View Single Post
Sitat av Sinken Vis innlegg
For en som titulerer seg selv med "Fysikkprofessor", burde du ha litt flere svar

Hehe tittelen er selvironisk. Jeg har ikke spesielt kunnskap om fysisk men litt peiling har jeg jo.

Jeg tror ikke problemet her er at noen forventer at du skal ha et konkret svar på nøyaktig hva det er. Det er ingen her som påstår å vite hva det er. Problemet er at du trekker svært drastiske konklusjoner. Du sier at det ikke er vind eller sorte hull, så dermed hopper du rett på overnaturlig. Er det en mulighet for at dette er noe overnaturlig, enten det er Gud, aliens, eller Erna Solberg med hoovercraft? Ja, selvfølgelig. Problemet er bare at sannsynligheten for dette er forsvinnende liten. Du kan selvfølgelig diskutere det, men i all den tid den eneste vi har utelukket er vind og sorte hull, så er og blir det ingenting annet enn en hinsides konklusjon.

Det blir litt som å se en hund på taket, og siden du ikke ser noen takvinduer den kan ha gått ut av så konkluderer du med at hunden har lært seg å fly.
Vis hele sitatet...
Du peker på min manglende kunnskap og fokuserer på alt det jeg sier men sier ingenting om videoen jeg postet? Hva tror du selv at det er da? Jeg har i det minste ikke fokusert på å diskutere dere, men selve klippet. Noe som egentlig var ment for å starte en diskusjon..

Herrejesus for noe tullball dette har utviklet seg til. Selv om dette er Freak forum, så hadde jeg ikke forventa at dette skulle utvikle seg slik. Stikker ut å sanker litt fleinsopp istedet, for dette gidder jeg ikke mer av idag.