Tråd: Opiumvalmuer
View Single Post
Sitat av downer Vis innlegg
javisst f klager jeg,når leger undergraver psykiatrien innen medisinering så skal man klage,og det HØYT,for da er noe skikkelig galt,klager så ofte jeg kan og det burde alle gjøre,helst til fylkesleger og shit i håp om at det kan nå¨frem hvor skakkkjørt medisinering innen psykiatrien i norge er blitt,som støttes av 99% av folk her inne i forståelse,jeg snakker av erfaringer,det gjør åpenbart ikke du når du kommer med slike utsagn.

ja ketorax er egentlig det..........i følge boka,men kan du noe om medisin så vet du at det virker godt mot andre ting også,som siste svar her understreker ser jeg,nok en gang.

blir like dumt som å så..rivotril er jo egentlig til epelepsifolk........???

ja og så?btw merka jeg ikke en dritt til smertelindring av ketorax,hadde tannverk engang,første gang tok jeg 6 stk,da blei jeg SKEIV etterpå,men tanna gjorde like forbanna vondt,eneste jeg merka var en utroolig tolmodighet og godhet innvendig jeg aldri har kjent før.

hva veit du om hva jeg sier til legen,jeg har legens fulle tillit,men alle som kan litt veit at legene ikke KAN skrive ut medisiner av særlig grad innen psykiatri,jeg fikk ketorax når jeg nevnte smerte i tanna,for å understreke mitt seriøse inntrykk hos legen.

stesolid,sobril o.l..det er LETTE medikamenter,det virker kanskje første dagen,stesolid kjente jeg faktisk ikke første gangen jeg tok det engang,og selv dette må du være døden nær for å få,xanor som virker mot nerver er det BARE å glemme,de sier det rett ut,ja det funker men vi kan rett og slett ikke skrive det ut

jeg tar 4 sobril 25mg i slengen i doser utover dagen i kombi MED Ketorax OG ett parr rivotril for å få en bedre dag jeg,alle er forksjellig vettu

det er ikke alle som går på snørra av 10 mg sobril,selv om faktisk det også føltes godt,første dagen da jeg var der.

Når ei psykiater kjerring på helsenett.no kaller medisiner som benzoz for LETTE medikamenter skjønner man at de er lette også

- Dernest har vi de såkalte lettere medikamentene mot angst og spenningstilstander, slik som Valium, Vival, Stesolid, Sobril og andre
http://www.helsenett.no/index.php?op...=119&Itemid=69



takk for seriøst svar

kan du si meg hvor mye ca jeg må ta av disse frøene å koke?en ss?en liten beskrivelse av hvordan jeg gjør det første gangen uten at jeg tar overdose?

skal undersøke litt rundt den ja,takk gjen

vi gjør hva vi må

sorry så litt feil her

ok interressant,koke opp ca 300 gram av dette og hva gjør man så?

ville satt stor pris på å lært meg hvordan å ekstrahere små mengder opium fra selve frøene
Vis hele sitatet...
Vel, det finnes flere måter å gjøre det på. 300 gram er minimum. MEN forskjellige frø har forskjellige potens, så vær forsiktig.

En måte er å bare legge frøene i lunkent vann i noen timer, rør litt rundt, eller ha det i en flaske og rist kraftig nå og da.

Jeg prøvde dette selv i dag. Kjøpte meg 800 gram frø, la 300 i en 1,5 liters flaske og helte på med lunkent vann. Riste nå og da og filtrerte hele greiene gjennom et kaffefilter. Og det ga funk! Ikke så mye som \"the real deal\", men på TOM mage og en halvliter øl på siden, så svevde jeg

For å få ENDA mer ut, må du gjøre som følger:

1. Legg frøene (ca. 300, gjerne mer) i en gryte.
2. Sett på svak varme, la det komme damp opp, men IKKE kok det. Maks 80 grader.
3. La dette stå i ca 3 timer, gjerne mer, til mye av vannet er fordampet.
4. Filtrer så dette gjennom kaffefilter, eller en klut. Ha så i noen citrussyre. Helst sitronsyre, men vanlig juice kan funke og. Dette skal visst hjelpe alkaloidene *
5. Varm så opp dette (ikke frøene, men det som ble filtrert). Varm det gjerne opp i vannbad, altså ikke rett på kokeplata i tilfellet det brenner seg på bunnen. Etter en god stund vil dette bli tykkere og tykkere, som en slags saus. Vent til den er skikkelig tjukk og halvstiv og skrap det ut av gryta.
6. La denne smørja tørke i minst 12 timer.

* Noen nettsider sier bruk MYE sitronsyre andre sier lite. Noen påstår det hemmer opiumen, andre sier det hjelper veldig. Bare å prøve.

Dette KAN så røykes, men anbefales helst å bare koke te på det. Igjen, ikke vær en helt, begynn med en liten dose, kanskje en kaffekopps-mengde, vent 20min, trenger du mer ta en til, osv.

MEN, og her er det viktigste: Alle frøene i butikkene vil ikke gi funk. Hvis frøene er \"vasket\" betyr det at de vil gi bare lite, om noen, funk. Så kjøp fra innvandrerbutikker og slikt. Jeg mistenker at Black Boy sine er vasket, og lite potente. (Men blomstene du gror fra dem er rett type, så fortsett med dem)
Noen frø vil gi funk andre ikke. Det er bare å prøve. Jeg var j***a heldig i dag og fant noen med funk (fra Saga frø). Jo mindre kommersielt merke, jo bedre funk ville jeg tro. Så innvandrerbutikker og kjøp i stor kvanta.

Selv skal jeg prøve kokemetoden imorgen.