View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bolekropper er sinnsykt turnoff. Disse mennene er som regel guttunger på innsida og det ser bare alt for dumt ut med en sprengt kropp da. Ikke er det mykt og godt å ligge inntil heller.
Boling sier også mye om personens verdier, kan kanskje sammenligne det med måten dere menn ser på damer med to kilo silikon ala tidligere Lene Alexandra eller henne paradise-Iselin. Som dumme brød uten selvrespekt og altfor overfladiske.

I tillegg er alle jeg kjenner til s har bola vært noen idioter på bol. Kortere lunte, sinna, blitt høye på seg selv og følt seg plutselig "entitled" til å bli mer sett opp til og det blir så kvalm holdning. Ikke at alle blir ekstreme, men vet om to stk som utførte to brutale voldtekter også mens de bola. Tror ikke bolet var avgjørende faktor her, men medvirkende i hele pakka med aggresjon og entitlement som bivirkning.

Personlig har jeg aldri skjønt at noen drar damer av å se ut som bola forvokste dverger med skrumpetiss og mindreverdighetskomplekser, og har egentlig alltid oppfatta at de gjør det mest pga disse mindreverdighetskompleksene for andre menn. Bolere sammenligner jeg med sånn type menn som kjøper en unødvendig dyr bil kun fordi han tror han skal dra damer av det, og kjører rundt å føler seg drit kul, skrur opp musikken hver gang han kjører forbi en jente og tror jentene vil forgude han mens det vi egentlig gjør er å le av han inni hodet vårt og rulle så langt bak med øynene at vi ikke kunne brydd oss mindre om sånne type menn.