View Single Post
Sitat av Rosander Vis innlegg
Ja, jeg vet at det eksisterer filmsnutter man ikke helt klarer å forklare og dermed ikke kan si at den er falsk, men når du ser alt det rare som bli filmet nå til dags så er det merkelig at vi ikke får se en krystallklar og udiskutabel video av en ufo.
Vis hele sitatet...
Det er vel heller motsatt. En filmsnutt er falsk til det motsatte er bevist. Hadde jeg virkelig villet så kunne jeg sikkert laget 10 videoer om dagen som hadde vist forskjellige "UFOer", og prøvde å bruke det som bevis. Og det ville tatt deg 10 dager, minst, for å forklare hver og en av de. Det er veldig mye lettere å lage "falske beviser" enn det er å motbevise det. Ref. alle idiotiske diskusjoner rundt 9/11

Sitat av Lars99 Vis innlegg
Jeg tror ikke disse romvesnene lar seg filme så lett. Hvis noen filmer dem. Zapp, EMP, videoen var ubrukelig gitt.

Og uansett om det hadde kommet en klar film ut hadde folk bare ropt CGI. Til og med jeg, selv om jeg tror at de er her.
Vis hele sitatet...

Det er veldig lett å se at du ikke har peiling på hva du snakker om. Det å bruke en EMP ville hatt veldig, veldig mye større konsekvenser enn at en eneste mobiltelefon ville vært ubrukelig. I tillegg er det veldig mye lettere å spore store mengder energi blitt skutt ut fra midten av himmelen enn det virker som du tror. Fysikk er ikke like enkelt som i tegneserier.
Sist endret av Sinken; 8. november 2018 kl. 15:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.