View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Uten at jeg naturligvis ikke kan bevise det, så tror jeg vi bli holdt øye med av en eller flere uoppdagede samfunn ut i det ytre rom. Universitetet er så utrolig stort at jordkloden blir som en mikroskopisk dråpe i middelhavet til sammenligning, eller faktisk ikke det engang..
Vis hele sitatet...
Størrelsen på universet er det beste argumentet mot at vi vert observert.

Det er fysiske grenser for kor stort eit teleskop må vere for å kunne observere noko på ein gitt avstand. For å ha ei oppløysing som vil kunne vise meiningsfulle detaljer må det vere digert - eller veldig nær.

Radiobølger er litt lettare å fange inn, men vi har ikkje sendt ut radiobølger med stor effekt spesielt lenge - og i dag har vi slutta nesten totalt med det; vi har lågare sendeeffekter og kortare rekkevidde enn vi hadde på femtitallet.
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Jeg tror at det finnes andre og mer velutviklede sivilisasjoner der ute som er kommet lengre enn oss mennesker på alle områder. Det virker for meg usannsynlig at vi er den eneste planeten med liv på.
Vis hele sitatet...
Drake-likninga er ei systematisering av gjetninga. Men problemet er at vi veit svært lite om det. Kor stor er sjansen for at det oppstår liv? Kor stor er sjansen for fleircella liv? For intelligent liv? Hugs at evolusjon har på ingen måte mål eller meining utover å reprodusere gener, og intelligens er eitt eksempel på det. Det er ikkje sjølvsat at intelligens treng oppstå. I tillegg. Kor lenge vil andre planeter overleve? Hugs at jorda er 4 milliarder år, og universet 14 milliarder år. I ca. 500 år har vi hatt evne til å observere ting utanfor vår eigen planet med meir enn auet.

Om det var intelligent liv nær oss for ein milliard år sidan, er det langt i frå gitt at det er der i dag.