View Single Post
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
215
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Overførte du til en norsk bankkonto? I så fall er pengene på deres konto samme dag med mindre du overfører etter kl 14.00. Få en bekreftelse på overføringen fra banken din, på papir, og send dem(scan den). Hvis du ikke får coinsene dine ville jeg ha byttet vendor. Er mange gode på localbitcoinsnorge. Bitmynt.no er også konge.
Vis hele sitatet...
Det stemmer! Det var en norsk bankkonto, faktisk helt lik den det alltid har vært.. Jeg forstår ikke helt, har faktisk gjort det akkurat som jeg har pleid før. Sjekket nettopp, pengene til Bitcoinsnorway ble sendt 15.06.15. Da skal de være inne på den kontoen uansett. Har sjekket at kontonummer stemmer nok så mange ganger, alt stemmer..

Det som irriterer meg noe så inni helvete er det at dem ikke svarer på mail, har sendt dem 2 stykk nå.. Ingen svar..

Skal bytte til bitmynt.no/sturles nå, kjøper av bitmynt.no fremover. Men de pengene fra Bitcoinsnorway er noe jeg skal ha tilbake..

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg sendte noen coins fra en wallet til en annen nå og det gikk greit. Ser overføringen din Shreddy har over 50 confirmations nå, så de har nok kommet frem!
Vis hele sitatet...
Hehe den er kommet inn på min wallet, bekreftet nå ja!

Sitat av TULIPS Vis innlegg
Ring dem? mye peng?
Vis hele sitatet...
Finner ikke noe nummer.. Er snakk om 1500kr, så er ikke allverden, men herregud. Penger er penger, de er en butikk så det må jo ordens opp i.

Siste nytt:

Alt fra BitcoinsNorway har rettet opp i problemet og sagt beklager, feilen var på dems side der det var en manuell feil.
Kommer forsatt til og bruke dem, men skal prøve meg på bitmynt.no også. Så ingen klager mot BitcoinsNorway, selvom det tok litt tid før jeg fikk svar..
Sist endret av Shreddy; 24. juni 2015 kl. 09:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.