Tråd: Ildprøve?
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kan jeg postulere at du er overbevist om at dette er noe som skjedde og at det er logisk i din sinnstilstand?
Men for oss vanlig dødelige så er det ikke noe klarhet i teksten, det fremstår som usammenhengende babling så konklusjonen som hviler på minst mulig antagelser er at du er en person som driver mye med rus og gled inn i en psykose.

Du fremlegger "ildprøven" om om det er en nasjonal standard, at det finnes en slags psykologisk test som mange vet om men ikke du, foruten eksistensen av den.
En ildprøve er en situasjon som setter kunnskapene dine på prøve, f.eks en ny lege i akuttmottaket kan oppleve en ildprøve i at tidenes kjedekollisjon skjer mens de er underbemannet.

Jeg kan med stor sikkerhet si at den rap teksten har særdeles lite med situasjonen din å gjøre, du søker etter mønster for å bekrefte vrangforestillingen.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke hvorfor dere påpeker at jeg gikk i en psykose når dere ikke var der engang, å når det som skjedde til å med høres realistisk ut.
Det virker som om dere bare prøver å skjule sannheten.
Jeg trenger ikke vite hvordan jeg kommer meg gjennom det da jeg 'tydeligvis' ikke er klar for det, vil bare vite om det er det som kalles ildprøven.
Han på låta sa at han er forma gjennom noe som kalles for ildprøve.

Å nei jeg var ikke rusa det var tydeligvis en prøvelse