View Single Post
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Hele vaksineløpet har jo mer eller mindre hvert det som kanskje kan kalles 2000`årets race for å komme først til månen, Russland mot vesten åseff russlands allierte med i spinninga.
Mye løgner å masse dobbeltprat, fack forskerne sier jo den dag i dag at de ikke vet senvirnkningene hos mennesker på stoffer som ble laget på 20-30-40-50-60+ tallene, hvordan kan de da være så jævla sikkre på dette som ble utvikklet på under to år, å ikke engang hatt 3 års farts tid?.
Skjønner hvor dere kommer fra, jeg er IKKE vaksinemotstander, men fack dere alle som kjører på med passiv følelsesmessige angrep å passivaggrisivitet mot dem som reserverer seg! Skam dere sier jeg da! Olakari Nordmann å Janteloven med bygdedyrene som følger.
Jeg bor alene, bruker munnbind, håndsprit når jeg er ute, butikken er stortsett den plassen jeg er på 1-2 ganger i uka, resten av tia sitter jeg inne!
Vis hele sitatet...
Den vaksina som er laga nå er jo laga ved hjelp av mekanismen til andre vaksiner som er godt testa, men såklart ikke helt det samme. Derfor skal den jo i utgangspunktet være trygg, men den har tross alt ikke blitt utprøvd over lengre tid for å se om det er bivirkninger som kommer senere osv så man vet aldri.