View Single Post
Hey fellow freaks, håper dere har en finfin Søndag.

Så jeg sitter her med min lille feberfantasi og prøver å komme frem til noe, og trenger noen innspill.

Er det noen andre som følger nyhetene nøye til en hver tid og som har lagt merke til den helt ektreme økningen av (blind)vold, drap, knivstikkinger, branner, bilbranner og alt mulig slags faen de siste ukene?
Alt fra denne berømte "voldshelgen" i Oslo til knivdrap i Drammen, dødsvolden i Trondheim, demonstrasjonstoget i Oslo i går(26.10) som kom helt ut av kontroll, knivstikking i Haugesund i går (26.10), Knivstikking i Lillestrøm for 3 dager siden, knivstikking på Mortensrud, knivstikking på Bryne i Rogaland, and the list goes on.

Min personlige hypotese og oppfatning rundt hva som skjer er nok for mange latterlig, men for å gi tråden litt liv og sjel vil jeg dele.

Basert på personlig tro er min oppfatning av at det i perioder "ligger noe i lufta" - har du noen gang vært på et sted, gjerne et utested hvor du allerede tidlig har oppfattet at det ligger en slags uro i lufta, for så at kvelden eksploderer i en rekke hendelser som er ganske crazy, være seg vold, overdoser, politi og alt som hører med?
Dette gjelder for meg hele dager, og hele perioder, hvor man kan føle at noe brygger.

Hva med fullmåne; Jeg oppfordrer folk til å prøve å være bevisst på for eksempel biltraffiken på dager med fullmåne. Jeg ser alltid økt aggressiv og tullete kjøring på disse dagene.
Det er vel også en greie at voldhendelser og skit skjer mer under fullmåne mener jeg å ha lest.

Som sagt, jeg er litt puzzled og lurer på om noen kan hive seg på med innspill og bekrefte at de evt tenker det samme over hva som skjer nå?

Personlig tror jeg dette bare kommer til å fortsette ut uka/ukene og toppe seg med et stort event innen de neste ukene. Muligens en global hendelse.

jeg kan gå dypere, men vil vente med å dele og se hvilken retningen tråden potensielt tar, da det er veldig personlig.

Vil også komme i forveien å si at jeg er klar over at jeg har pisset på både konspirasjonsteoretikere og hasj her inne tidligere og at denne tråden muligens kan oppleve hyklersk da det kanskje er litt far out.

Takk for at du leste, og på forhånd takk for innspill.
Sist endret av Veggen; 27. oktober 2019 kl. 22:59. Grunn: Redigert overskrift