View Single Post
Sorry, da misforsto jeg litt, tenkte du også inkluderte alkohol. Hva gjelder ulovlig rus rørte jeg faktisk ingenting så lenge jeg oppholdt meg på skolen eller i nærområdene. Vi hadde vel en policy om at man kunne dra på puben osv og gå rett i seng når man var tilbake, men når det fort ble ganske populært skulle det påpekes hver morgensamling mandagen etterpå hvor umoralsk det var. Haha, nå hørtes det også litt ut som om jeg bare var pissed fordi jeg ikke fikk drikke hvor og når jeg ville også, men det var andre grunner til at det kanskje ikke var helt min greie også som ikke hadde noe med det å gjøre i det hele tatt. Angrer dog ikke et sekund for det, definitivt en lærerik erfaring rikere på tross av at det kanskje ikke sto helt til forventingene!

Jepp, du var heldig der ass!

Med min greie var også litt upresist da jeg rett og slett tror jeg var på feil sted til feil tid i tillegg til at jeg ikke følte jeg fikk utfordringer nok i forhold til talentet mitt. Gikk på en bandlinje, og veldig mange der var dessverre på et mye lavere nivå enn det jeg hadde håpa på så det ble noen kleine konserter med damer som ikke kunne treffe en eneste tone blant annet.
Sist endret av equimanthorn; 28. august 2019 kl. 00:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.