View Single Post
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Er veldig sent for meg. Kan kanskje komme tilbake senere med et mer uutførlig svar.

Er ikke det ganske naturlig med tanke på at hvite fortsatt er majoriteten i landet.

Utifra det du sier vil du vel fordømme Eminem på det sterkeste grunnlag. Han rapper ofte om kvinnehat, voldtekt endog av småjenter og homohat.

Ifølge min skala er Arve Kvaløy temmelig moderat. Han er en av disse konservative kristne assosiert med document. Klarer ikke å akseptere at han er rasist.

Jeg kaller forøvrig meg selv raserealist, idet jeg mener at det er genetiske forskjeller på befolkningsgrupper. Dette gjør meg ikke ond. Eminem er heller ikke ond. Du virker som en temmelig høymoralsk type.
Vis hele sitatet...
Finner at 60% i USA er hvite , så at hvite står bak 73% av angrepene da er sinnsykt høye tall og stor overvekt.
(Inbefore racist excuse: Husk at USA ikke er et "hvitt land" fra starten av så det er ikke sånn at 40% fæle utlendinger har kommet å invadert og vanna ut white supremacy der og skal overta hele amerika til å bli styrt av brune. Bare 14% av innbyggerne er født utenfor USA, det inkluderer hvite europeere som tilflyttere også)
Syns ikke noe om musikk som glorifiserer/støtter/oppfordrer til/skryter av rasehat, kvinnehat, voldtekt, homofobi eller generell promotering av nedlatende og skadelig menneskesyn nei. Nå er det ikke akuratt selvskryt eller å promotere det som noe kult Eminem driver med. Immortal technique sin kanskje mest kjente låt handler jo også om voldtekt, men ikke som en kul greie han er stolt av eller oppfordrer til men som en korrupt og farlig tankegang på "Djevelens" vei og hvor ille handlinger man kan ende opp med om man lar seg styre av det umoralske og eskalerer handlingene og holdningene sine (fra en 13 åring som solgte weed og sjekka damer til å voldta, banke og på vei til å skyte sin egen mor). Buju Banton sin mest kjente låt handler om homohat og flere konsertvenuer og festivaler har nekta å booke han eller nekta han å fremføre den, for å ta sin del av ansvaret på å stoppe aksept og spredning av menneskefiendtlige holdninger. Nå er det uansett ikke andres musikk som er det vi diskuterer, men hvordan du og jeg og alle har ansvar for våre egne holdninger. Nå dytter du bare ansvaret over på noen andre igjen.

At du kaller Arve Kvaløy for moderat sier sitt om deg.. Det tok meg ikke særlig lang tid å se hvor rasistisk han og vennene hans i kommentarfeltene sine er. "Klarer ikke akseptere at han er rasist"? Nehei... Nekter å stå for at du selv støtter og sprer rasisme kanskje... Ingen rasister kaller seg selv for rasister, kall deg hva du vil, rasebevist, nasjonalist, raserealist. Tydelig hva du er ut fra holdningene du støtter og har, flere av innleggene dine her, youtubekanalen din, de rasistiske nettvennene dine du ser opp til og forsvarer. Man kan også kalle fløte-is for sjokolade is, vanilje is, karamell is for å prøve å utelate fakta om at det er fløte som er hovedingrediensen, men det er fløte-is tvers igjennom fordet. Du behøver ikke svare meg noe mer forresten, er ikke interessert i å diskutere med en dude som har bestemt seg for å stå på den siden du har valgt og velger å være menneskefiendtlig.
Sist endret av cowstore; 6. august 2019 kl. 05:32.