View Single Post
Flink jente
Ingulf's Avatar
75
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt en god del amfetamin løpet av 15 år, men det jeg opplever er at matlysten går ned, men sultfølelsen er verre en verst hvis jeg glemmer å spise. Får et så sykt hult sug sultfølese at jeg blir ubrukelig hvis jeg ikke får mat. Noen fler som opplever slikt? Eller så vil jeg ikke si noe vondt om amf, kan brukes til det meste, men så lenge en ikke missbruker det. Alt med måte! Hadde et år der jeg tok mye kokain dreper både sult og matlyst, gikk ned fra 70 kg til 53 på en sommer, men det tok også knekken på lommeboka :S .
Vis hele sitatet...
Jeg får og en veldig hul og akutt sultfølelse, men jeg har ingen problem med å spise eller drikke en smoothie når jeg først blir sulten, og det er vel i underkant av en gang i døgnet. Anbefaler deg å prøve å drikke smoothie eller lignende om du har problemer med å spise 'skikkelig' mat når du er på.
Har hatt perioder der jeg har justert betraktlig oftere og med mye større doser, og da merker jeg at jeg blir "vandt" til denne følelsen og til slutt emrker jeg ikke at jeg er sulten lengre.