View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir så dårlig når jeg blir tom for hasj, tok et pipetrekk nå og ble bra igjen.
Kanskje jeg er avhengig siden jeg røyker hver dag, og jeg vet at det er min egen feil.

Blir sint/irritabel, deprimert, angst, får ikke sove, blir ikke sulten, klarer ikke slappe av, overtenking. Dette kan da føre til at jeg selvskader meg selv for alt blir så intenst. En stygg ond sirkel. For det slipper ut adrenalin og jeg roer meg ned, men dette har fulgt meg før jeg begynte å røyke, røyka i 8 år.

Jeg har tatt heroin før og vært avhengig av det for noen år siden og tatt det hver 3 måned etter det, for når jeg ikke har mer hasj, er det som om jeg havner i et hull der det føles som jeg kommer til en slags heroin nedtur mixa med hasj nedtur, for jeg har hørt at heroin sitter i psyken i ganske lang tid?...

Så hva kan jeg gjøre når jeg går tom? Spiser sunt trener regelmessig, men en time etter trening kommer angsten snikende igjen.
Har ingen urter/kosstilskudd atm, noe som hadde hjulpet mye.

(Vurderer å legge meg inn for jeg har jo et problem når jeg ikke har mer, og det sier seg selv, men jeg vil jo ikke helt innrømme at cannabis kan gjøre deg avhengig psykisk.)
Det er bare veldig intenst i en uke, så gir det seg. Men jeg elsker hasjen min, røyker bare litt for ofte.
Noen med megagode tips der ute?