View Single Post
Sitat av naits360
jeg og vennene mine har utrolig lyst til å skremme en kødd å banke han, og jeg har en som jeg gjorde alt for lite med forrige gang, han fortjener å lide.

men det er bare det at vi går i tiende . kan vi få nedsatt oppførsellkarrakter ved å banke noen etter skola? vil ike vente helt til juni.
Vis hele sitatet...
Jeg henviser til den søte lille teksten som står under forumbeskrivelsen: "Omsetning av ulovlige substanser og/eller oppfordring til brudd på Norsk lov hører ikke hjemme på dette nettstedet."

Plotting av vold er ikke noe vi vil ha her på nFF, spesielt når det er ganske åpenbart at du faktisk er dum nok til å dra med deg en gjeng på en eller annen stakkar. Jeg skjønner at dere er jævlig tøffe som går på folk som er i mindretall og slenger rundt henvisninger til tortur ol. mellom setninger, men jeg tror de fleste skjønner at dere ikke akkurat er de mest hardcore typene når de kommer til delen om "halla vi har tenkt å drive voldskriminalitet, men vi er for redde for ordenskarakteren på ungdomsskolen til å gjøre noe". Hahahahaha, lykke til med den gitt. Hardcore gangstas helt til papirarkene med skrift på kommer og danner en mur. Et lite tips: Før eller siden kommer drittunger som deg utfor noen som ikke bare leker voldsmenn, og som ikke lar seg stanse av at noen sender lapp hjem til mamma. Ligg lavt i fremtiden.