View Single Post
Så det er ikke slik at jeg bare sitter hjemme, selvmedisinerer meg uten å gjøre noe annet. I tillegg så har både DPS og kommunens Rus- og Psykiatritjeneste nettopp (ufrivillig fra min side) sagt opp samarbeidet. Og snart har jeg heller ikke musikkterapi å gå til engang.
Vis hele sitatet...
Du mener sikkert at du har gode grunner til å gjøre det du gjør. Har dog sett at du den siste tiden har startet mange tråder om forskjellige benzo/opiater - gjerne i sammenheng med hvordan du kan booste effekten av disse på best mulig måte. Tilsynelatende så bruker du vertfall mye tid på å fokusere på selvmedisineringen din og søker informasjon om hvordan du kan få mest rus ut av dette (selv om du sikkert også gjør noe annet). Ordlyd og mengden av innlegg (same shit - nytt stoff) fra deg om temaet er ganske krampeaktig og gir meg absolutt inntrykk av at du har et (begynnende?) rusproblem du bør ta fatt i.

Er selvmedisinering når man bruker vanlige doser og bruker det på samme måte som en lege ville anbefalt.
Vis hele sitatet...
Du har jo ikke vært hos lege og aner ikke på hvilke måte det eventuelt ville blitt anbefalt deg medisinbruk. Det hadde nok uansett ikke vært på den måten du selv ønsker. Hele tråden din handler jo om at du vil unnta informasjon til ny fastlege for å få utskrevet reseptbelagte medisiner. Du har altså ingen interesse i hva en lege mener om din medisinbruk - du ønsker mer piller.