View Single Post
Jeg har skumlest tråden her og sitter igjen med et spørsmål..
Hva er det du egentlig er ute etter her?

Fordi det virker som at du er ute etter en lege som ikke nødvendigvis følger spillereglene, driter litt i hva som er ditt beste og heller stoler på at du vet best om hva du trenger.
Se signaturen din f.eks: "Rusavhengig og Diskriminert og Forfulgt av den Norske Stat.".


Hvis du ikke får medisinene du vil ha, tror du at du ikke får dem fordi legene er onde? Eller at staten har sendt ut et notis ang deg til alle leger om at de må sørge for at du ikke får nok valium?
Hvis du ser på en spesifikk type medisin som eneste løsning, har du spurt legen om hva som skal til for at du skal få den medisinen.
Avrusning kanskje? Pisseprøver?

Rusavhengigheten er noe du må jobbe med selv. Om det er en årsak til at du ikke får riktig medisin, så må du jo gjøre noe med det istedenfor å forvente at legene skal gi blaffen i det.

Du vet det jo selv:
Nei, jeg vil bare få samme behandling som vanlige folk som ikke har et avhengighetsproblem.
Vet legen at jeg er avhengig av f.eks Benzo så vil jeg få større problemer med å få utskrevet f.eks. Sobril eller Valium enn andre som aldri har hatt et avhengighetsproblem til disse og andre stoffer.

Det handler rett og slett om å bli behandlet som alle andre, og at jeg ikke blir behandlet basert på avhengighetsproblemene mine.
Vis hele sitatet...
Avhengighetsproblematikk er jo svært relevant når det gjelder utskrivning av mange medisiner, så det blir litt rart å skrike ut at du blir diskriminert og forfulgt når det er du og du alene som sitter med nøkkelen for å fikse opp i alt det her.