View Single Post
Sitat av tearz83 Vis innlegg
De fleste epj kan med enkle tastetrykk sende journalen elektronisk, problemet er hvis du har byttet lege flere ganger over forskjellig system, da er ofte en papirkopi det letteste.

Er du redd for framtidig medisinering, så er rådet mitt å ta tak i misbruket ditt nå, du kaller det selvmedisinering en, men la oss kalle en spade for en spade.

Jo lenger du venter jo verre blir det. Så spill med åpne kort og forklar hvorfor du selvmedisinere og spør om hjelp.
Vis hele sitatet...
Er selvmedisinering når man bruker vanlige doser og bruker det på samme måte som en lege ville anbefalt.

Har jeg ikke ikke noe så klarer jeg ikke å .pusse tennene engang.
Ingenting, faktisk. Jeg har Aspergers Syndrom, noe som gjør alt 100 ganger verre.

Slik jeg ser det så er det greit visst legen skriver ut f.eks. Valium og lar pasienten bruke det hver dag i 20 år, da er det greit.
Det er et type hykleri jeg kan ikke fordra...

Og ikke døm eller kom med oppfordring til å slutte før du selv har hatt en veldig stor Sosial Angst, Kraftig Deoresjon, Aspergers Syndrom og lignende.

Ikke tro alt blir bedre bare man slutter med rus eller selvmedisinering.
Sist endret av Defending; 2. september 2021 kl. 21:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.