View Single Post
Sitat av 420master Vis innlegg
Hadde ventet i litt mer enn 2 timer, 3-3.5 etter inntak av lsd. Jævlig spessielt å være påvirket av lsd etter molly nedturen.

Men! Det viktigste er såklart timing men «flipping» går på mer enn bare å blande rusmidler.

Du bør også skifte mye av trippen. Musikk stil, oppholdsrom/sted. Prøv å forandre settingen så mye som overhodet mulig. Tilogmed klær. Gjort det et par ganger nå og syns det blir en vesentlig bedre opplevelse enn å ligge på det samme steder, med den samme musikken etc. kanskje litt mer dempet belysning også

Husk at lsd og molly har en synergisk effekt. De ”krangler” litt med hverandre. Du kjenner det når du sitter der. Så 200 mg molly høres ekstremt mye ut. Heller hardere syretur og 120-150 mg molly uavhengig om du veier 90 eller 450 kg.
Vis hele sitatet...

Ja var det eg tenkte, sist gang eg tok emma, så hadde eg 2stk tabs, spiste ene, gikk 4-5 timer også spiste eg den andre. Ca 1 time etter eg spiste nr 2 va det rett på badet og få den opp igjen gjorde litt research, og fant ut av Barcelona Knipsa (dei eg hadde) va på rundt 140mg per. Er vel mulig å gjøre som du sier, ta halve 3t etter peaken, også evt ta siste halve et par timer etterpå?

Sitat av JEHB Vis innlegg
Linjeveien! vent lengre en et par uker. Jeg har alltid hatt 1mnd MINST. Helst mer. Før tok jeg Emma så ofte jeg kunne, ca 1 gang per mnd. Det mista ganske raskt magien da. holdt vel på i 6mnd. Altså er jo fortsatt nice. Men hangoverene var verre og magien var ikke den samme. Anbefaler å vente 2mnd. 1-2 uker er hvertfall for lite.

Vet det er nice men lønner seg ikke.

Ha en god helg kompis!
Vis hele sitatet...

Planen er å candyflippe idag, for å så være edru til sommeren. Alt for fristende å bare ha den liggende
Sist endret av Linjeveien; 9. april 2021 kl. 14:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.