View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Etter eit par flyturer, der maske var påbode, har eg mista all tru på tiltaket som generelt råd. La meg oppsummere:
  • Folk fingrer med den jævla maska konstant.
  • Folk vipper elegant maska til side, ved å ta eit godt tak midt på, brette den til sides, og legge innpå ny snus. Uten å sprite pailabbane.
  • Folk klør åpenbart. Konstant.
  • Ein person presterte til og med det jævla kunststykker å ta av seg maska, drikke, og ta på seg maska. Med motsett side ut!
  • Og for å toppe det. Ta av seg maska, hoste, snyte seg, og ta på maska igjen...

Korrekt bruk er altså at du ikkje fingrer maska. Andre bud er at du desinfiserer labbane før du fingrer. Tredje bud er at den jævla maska er potensielt smittsom etter bruk.

Når så få er i stand til å overhalde elementære hygieneregler for bruk ser eg for meg at effekten er liten.

Det eg såg var oppvisning i å ha på seg maske, uten å forstå kva det dreide seg om. Om det skal ha effekt må det solid opplæring til i forkant. Der trur eg ein del asiatiske land ligg foran oss, for eg har ikkje sett asiater oppføre seg så idiotisk når dei trakker rundt med maske.