View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal være så etiske korrekte å bra mennesker her vettu. Noen som har rent mel i posen har da vel ikke noen grunn til å skjule koder på telefon eller nettbrett for partneren sin. Ingen jeg kjenner har et så stort behov for privatliv at de ikke låner bort tlf til kjæresten feks. Folk krenker andres privatliv hele tida, å påstå at man er på samme nivå som noen som er utro for at man finner det ut på en litt småfrekk metode er jeg sterkt uenig i. Hvis det viser seg å være feil, greit da får man jobbe litt med seg selv å innse at man er paranoid og usikker på seg selv. Men at det er et tillitsbrudd som kan sammenlignes med å være utro er jeg sterkt uenig i.

Jeg mener at hvis man ser en plutselig endring i atferd hos partneren, så er det lov å bli skeptisk. Det er somregel et dårlig tegn.
Utroe mennesker innrømmer sjelden hva de driver med, det vet alle. Derfor er det bare å ta et valg. Enten bestemmer man seg for å smygtitte på koden bår hun ikke ser det, innstalerer den spywaren eller så får du bare gjøre det slutt ettersom dere allerede har tatt den velkjente "praten" som alle her inne kommer til å anbefale seg.