View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt av beviser var der, men så ender det opp med at de blir «belønnet» med 100.000,- hver.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det stemmer. Det er i alle fall ikke standard at alle henlage voldtektssaker gir erstatning til tiltalte. Da er rart om det gjør det i dette tilfellet der de tydeligvis har mer beviser enn i de fleste voldtektssakene, i og med at politiet selv tok opp saken.

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Hadde det vært akkurat som du sier, så hadde gutta uten tvil vært i buret nå.
Vis hele sitatet...
Det er totalt bullshit. De aller, aller, aller fleste voldtekter fører til akkurat null og niks av straff. Så det er i praksis ganske fritt frem for sånne som deg å praktisere den motbydelige holdningen om at hvis offeret er full så er det deres egen feil:
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
.
Neste gang gir du faen i å drikke deg så sanseløs at du har null kontroll på deg selv, så sparer du deg og eventuelle andre for masser av spetakkel.
Vis hele sitatet...

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurte for så vidt også på om andre har opplevd liknende, eller vet hvor ofte slike ting skjer. Har aldri hørt om noe sånt før i det hele tatt, så det er derfor jeg spurte. Tenkte det var i mere heavy saker med større tvil på om den siktede var uskyldig eller ei at det var snakk om erstatning.
Vis hele sitatet...
Jeg har heller aldri hørt om det, og hvis det var vanlig så tror jeg at jeg hadde det. Så jeg holder en knapp på nso's teori om at det er en måte å renvaske seg på. Men man skal aldri undervurdere hva pappaer med mye penger og gode kontakter kan ordne for yngelen sin.

Det suger at du måtte oppleve dette, og på toppen av alt møte holdninger som de i denne tråden. Om erstatningshistorien stemmer eller ikke må det føles ganske ydmykende for deg uansett.

Håper du møter mer støtte irl enn de grumsete holdningene innpå her. Faen ta dem.

Sitat av mrnobody Vis innlegg
Okeiokei.

Litt off-topic men i dagens samfunn blir anklagelsee på.voldtelt tatt i langt større grad enn om.det skulle vært motsatt.

Jeg er selvfølgelig enig i at det burde være mer fokus på psykisk helse, men synes balansen mellom menn/kvinner er veldig skjevfordel.

Alle selvmord i Norge utføres av ca https://www.fhi.no/nettpub/hin/psyki...vmord-i-norge/ ca ~77 og slik har det vært det siste 10-året.

Okei; jenter har er ekstremt kroppspress -.men det gjelder gutter også, selvom de får langt mindre oppmerksomhet.. Faktisk er det slik at den største dødsårsaken bland menm fra 24-36 er selvmord hvor trauma havner på en andreplass.

Jeg selv har blitt forsøkt og bli voldtatt av en kvinne før - og.da regner jeg ikke med alle de gangene jeg har blitt tatt i skrittet/rumpa helt uforberedt..

Det hadde vært interessant og anmelde hu.dama som klikket helt og måtte bytte.ut av sengen 4 ganger. Hva ikke skjedd om det var motsatt? 4 års fengsel med med en voldtektssak på nakken livet ut?

Er absolutt ikke for voldtekt! Selvfølgelig ikke.. Men skal du først anmelde noen for det må du være sikker og "ikke på.en 1r-iss fest hvor du hadde blackout".

Du.kan potensielt ødelegge livet til noen som ikke fortjener det bare fordi du angrer. I tillegg er det respektløst og direkte frekt mot de som faktisk har blitt utsatt for noe så jævlig!

Er du i tvil? La saken ligge og.drikk mindre neste gang
Vis hele sitatet...
Interessant at du klarte å lage dette til en kjønnskamp, så vidt jeg kan se så står det ikke noe sted at ts er jente. Det står i alle fall ikke noe om at det er ekstra ille fordi hun eventuelt er jente. Så hvem er det som prøver å dra kjønnskortet her?
Sist endret av *pi; 28. juli 2019 kl. 09:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.