View Single Post
Jeg kan legge til at jeg spiste mine sommerhalvåret 2023. Og alle 2 mg Rohypnol / «doble kryssere» som har sirkulert siden 90-tallet er vel produsert ulovlig, slik jeg har skjønt det? Mulig Roche fortsatt leverer originale 2 mg til enkelte «fjerne land»? I Norden og Vesten førte vel i hvert fall til dels ufortjent mediehysteri til gradvis utfasing av Rohypnol – både de hvite, runde på 2 mg og til slutt også de grønne med fargestoff på 1 mg. Trist spør du meg, må være verdens beste sovemedisin, uten de ekle bivirkningene andre «sovemedisiner» har (sett bort fra sterkt avhengighetspotensiale). (Jeg kan dog se for meg at tabletter som inneholder 2 mg flunitrazepam kan være i sterkeste laget som «folkelig sovemedisin», hehehe ...)

Sitat av kdirt Vis innlegg
Hvordan merker du forskjellen i virkning på Rohypnol og Rivotril? De har jo 2 ganske forskjellige utgangspunkt for hva de skal brukes til. Kan jeg spørre hvor mange dager var det gått fra inntak til du fikk positiv urintest på Flunitrazepam ? Ligger ikke dette virkestoffet kortest av alle i benzofamilien ? Mens Rivotril (Clonazepam) ligger lengst med sin vannvittige halveringstid (220 timer) ? Kan disse Rypperne være produsert i Sverige ? Er definitivt ikke fra noe apotek.
Vis hele sitatet...
Basert på min begrensede erfaring med illelage Rohypnol-tabletter, kan jeg si at dette utvilsomt er den mest «narkotiske» (og beste) benzoen jeg har prøvd. Det beste landingsdopet, men effekten er nesten euforisk og underholdende i seg selv. Ekstremt effektivt mot angst (derfor også de berømte historiene om kriminelle og andre «rabagaster» som spontant finner ut av de skal finne på diverse faenskap under påvirkning).

Rivotril siger på saktere, og det er lettere å forstille seg at man ikke er ruset – på tross av at man er det. Den veldige narkotiske og kroppslige «tyngden» som Rohypnol har minner deg mer på at du er ruset, hvis du skjønner? Og er etter min mening mer behagelig. Men derfor må man være mer forsiktig med å kombinere Rohypnol med bl.a. cannabis, ellers ender man fort som ubrukelig slakt på sofaen, etter min erfaring.

Halveringstiden til flunitrazepam (Rohypnol) er også «perfekt» i mine øyne: Ikke like kort som alprazolam, men heller ikke «uendelig» som diazepam (valium) og Rivotril. Mer info her: https://psychonautwiki.org/wiki/Flunitrazepam

Det var for øvrig ikke jeg som fikk utslag på flunitrazepam i urinen, men en annen i tråden her. Og tablettene er definitivt ikke fra apotek, men sikkert «østfra« et sted. Og jeg må til slutt si at jeg er langt fra noe «pillehue», men har hatt mine perioder med erfaringer her og der.
Sist endret av KreaDep; 20. mars 2024 kl. 13:41.