View Single Post
man vet endå ikke hva dette molekylet utgjør i våres kropp, men er en haug av teorier.

skape drømmer og utløsning når det skjer en dramatisk hendelse (død/fødsel), er vel de mest utbredte.

det er de som menner at når et sinn blir så kraftig kulturelt stimulert som i form av en dyp relgiøs hendelse ville dette utløse dmt i kroppen våres. dette kan jo være en god sanhet, pågrunn av relgions betydning for veldig mange individer. der de har bestemt seg for at de har svaret på alt igjenom "foreksempel" en bok. de har et så kraftig egen forståelse av omverdenen at vist noe som kan skade deres forståelse vil det ødelegge dem og derfor utløses dmt for at de skal oppleve en hendelse som de kan forbinde med sin tro.

jeg tror selv at dmt har en medvirkning på alle disse punktene og sikkert endå mer, jeg ser det på en måte som uverdig at et så kraftig hjelpemiddel skal ha mindre oppgaver en noe så enkelt som serotin:P som balanserer alt fra kjærlighet til sult. jeg liker selv og tro at dmt er det ultimate overlevelse stoffet. andralin forkommer når man opplever en form for tillært frykt. foreksempel frykten for fysisk konfrentasjon. mens dmt "hjelper" til når det virkelig er en fare for din eksistens. må bare få si at dette siste avsnittet er min helt egen lille teori, og er ganske usikker på dens troverdighet og/eller mulighet.

svaret på dmt sin virkning i kroppen er vel vi langt unna og finne en besvarelse på, men kanskje den gang psykadeliker igjen vil bli brukt til det mange bruker det her inne til, nemelig å såkalt svømme i seg selv. vil vi nokk finne svaret på gåten. siste avsnitt her er min teori med hjelp av hoffmans framtids håp om psykadeliker.

jeg vil og gi vasal skryt for en fantastisk raport som gir oss endå ventende et bedre innblikk i hva det vil si å tilføre dette hjelpemiddelet.
Sist endret av warrior; 27. mars 2008 kl. 09:12.