View Single Post
Jeg klør meg i hodet over at dere virker til å være mer interessert i å pirke på tolkning av definisjons-spørsmål, enn å faktisk diskutere hva saken faktisk dreier seg om

Slik jeg forstår det så mener dere at Joe Rogan sprer feilinformasjon som er skadelig for befolkningen, og dere ønsker dere å legge press på Spotify slik at de som platform ikke lenger verter Joe Rogan. Hva er målet med dette? Har det noe som helst med Spotify å gjøre, eller ville dere ha lagt press på en hvilkensomhelst platform han eventuelt skulle he befunnet seg på? Er målet å fjerne stemmen hans ifra offentligheten, eller å kun fjerne den ifra Spotify?


Dersom dere kun ønsker å fjerne stemmen hans ifra Spotify, utelukkende fordi det er snakk om Spotify, så sliter jeg med å forstå hensikten med å få de til å droppe han? Det gir jo absolutt ingen mening dersom det kun er dette dere ønsker å oppnå? Det vil jo ikke løse problemet?

Dersom ønsker å fjerne stemmen hans uavhengig hvilken platform han befinner seg på, sliter jeg med å forstå hvordan det kan ha seg at dere fremstår likegyldige til hvordan konsekvensene av dette kan utspille seg? Da risikerer dere jo å ende opp med å ikke løse problemet, samtidig som dere mister muligheten til å faktisk kunne legge press på han. Er dette målet?


Ingen av disse scenarioene gir mening, vennligst forklar dere.