View Single Post
Sitat av JustAnotherNick Vis innlegg
Du er klar over at du linker til light-versjonen av LG G3? Originalen koster 3300. Men LG G3 S ser ut som en brukbar mobil i den prisklassen
Vis hele sitatet...
Nei du det la jeg ikke merke til, tror jeg søkte på Lg G3 og regnet med at "prisfallet" var pga release av G4 - faktisk så viste jeg ikke at det fantes en lillebror versjon. Det er jo svakere cpu/gpu og ikke qhd skjerm men av tester så det jo ut som den kan funke bra.

Konklusjon
Som med «miniversjoner» flest er LG G3 s egentlig ikke veldig nært beslektet med toppmodellen den skal være en kopi av. Designen er veldig lik, og størrelsen er det ikke store forskjellen på. Men bortsett fra det, og laserbasert autofokus, er det egentlig ikke så mye G3 her.

For dem som er ute etter en stilig telefon uten at det skal koste skjorta, er det kanskje like greit. For til prisen er LG G3 s er godt kjøp. Ytelsen er mer enn god nok til det meste av daglig bruk, og selv til litt tyngre apper og spill. Kamerafunksjonen er god, mye takket være autofokusen, og batteritiden er som på de fleste nyere LG-telefoner, meget bra. LG G3 s gir til syvende og sist mye telefon for pengene.
Vis hele sitatet...
Sist endret av frtoretang; 4. mai 2015 kl. 13:00.