Tråd: [nrk] Trekant
View Single Post
Sitat av worraps Vis innlegg
Jeg personlig synes at denne sesongen av trekant er for drøy.
Jeg har selv sett noen av episodene i sesong 2, så jeg kan hvertfall uttale meg litt.
Jeg synes at det handler mer om å finne de mest skechy sexopplevelsene en kan ha, istedenfor å lære folk hvordan de lettere kan bli komfortable med sex og sin partner.
Jeg vet de prøver å lære om grenser osv. og at folk skal finne sine egne grenser. Men er det virkelig så viktig å lete etter vår ytterste grenser i sex? Man har da god tid til å finne ut slike ting i livet...

Jeg forhånds dømte sesong 1 når det kom, det skal jeg ærlig innrømme. Men etter at alle episode hadde kommet ut, bestemte jeg meg for å se alle episodene, slik at jeg visste hva jeg satt der å dømte.
Og det var faktisk ikke så gale. Jeg synes de kanskje drog den bittelitt noen ganger, men det var rett å slett ikke så verst. Faktisk god lærdom på en morsom måte.

Men sesong 2 er jeg ingen fan av. Bra for de som liker det, men jeg gjør ikke
Vis hele sitatet...
Føler sesong 2 ikke handler om å utforske grensene dine; men å fortelle folk at selv om du tenner på litt "merkelige" ting, så er det helt normalt og ikke noe å være flau over. Den prøver å si at folk er forskjellige; og liker forskjellige ting.

Om du ser på nettsidene jonta linket før vil du se at spørsmål som f.eks. "Min penis er X centimeter lang, og bøyer seg litt i Y retning, er dette normalt?" og "Jeg blir veldig kåt av X er dette normalt?". Dette er veldig typiske ting som tenåringer lurer veldig på; for de er redd for at de er så mye annerledes enn andre. Denne sesongen prøver å vise at de er som alle andre, og det ikke er noe å være flau av; selv om du du har fetisjer.