Tråd: [nrk] Trekant
View Single Post
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
Hva mener dere om sexundervisning i den Norske skole?
Vis hele sitatet...
Om du leser litt bakover i tråden, ser du at det har kommet en del meninger om dette allerede, og konklusjonen er vel at den er mangelfull og dårlig.

Sitat av Timmy Turner Vis innlegg
Men å få ei fitte trøkt opp i ansiktet for at noen skal lære meg å fingre, virker mer sjokkerende enn lærerikt.
Vis hele sitatet...
Jeg for min del synes tiden for sladding av kjønnsorganer for lengst burde være forbi. Jeg synes også det er veldig sprekt av NRK og vise et kvinnelig kjønnsorgan i sin fulle prakt, og NRK har helt sikkert mange seere som bare har godt av å få seg et lite støkk.

En annen ting er, at idag har teknologien kommet dit hen, at de fleste besitter en TV med fjernkontroll. Så om bilder av kjønnsorganer er for mye å takle, må det da være mulig å skifte kanal, gjerne før programmet starter om man er veldig nærtagen, da det i programomtalen og i introen av programmet, ikke legges skjul på hvilket tema som skal tas opp.

Så at det er mange som lar seg sjokkere av denne sesongen av trekant, ser jeg på som den største selvfølge, men som jeg har nevnt tidligere, er det på tide med mer åpenhet rundt sex. Så jeg er på alle måter veldig positivt overasket over NRK, selv om ikke alt hva programmet angår faller meg i smak, synes jeg trekant sesong 2 (og også første sesong) er et friskt pust inn rekken av programmer som gjør det litt hyggeligere å betale TV-lisensen.
Sist endret av Veggen; 12. desember 2011 kl. 02:06.