Tråd: [nrk] Trekant
View Single Post
Sitat av Rocku Vis innlegg
Kan ikke ei jente leve sitt egen liv helt fritt, ta sine egne avgjørelser om hvem hun har lyst til å ha sex med, uten å bli dømt av deg? Om ei jente har hatt sex med 10 eller 50 menn burde du i teorien ikke bry deg om, for det er virkelig ingen grunn til å blande seg inn i sexlivet til andre mennesker. Bare pga. at du mest sannsynlig ikke får deg noe, og dermed er usikker og seksuelt uerfaren, er det ingen grunn til å se ned på andre mennesker som er litt mer åpen, bryter de teite sosiale normene og, i mine øyne, er modig, siden hun utfyller sin naturlige seksualdrift til tross for stigmatisering.

Er du klar over hvor mange jenter som blir mobba av mennesker som deler din holdning? Jeg er 100% sikker på at du ikke nøler med å kalle ei jente "hore" bare du hører at hun har hatt sex.
Det at ei jente ikke er til å stole på fordi hun har hatt sex med mange mennesker er BULLSHIT.
Vis hele sitatet...
Har ingen problemer med å få meg sex om det skulle være et tema! Men jeg venter heller på ei som er verdt å ta vare på. Har hatt forhold før, bare så du fikk svar på det, siden du lurte.

Det skal være sagt at jeg dømmer ingen, men erfaringen sier at sånn er det bare. Folk som er løse (jepp, bruker det ordet jeg), er mer typen som gir beng i alt, og det er mye av problemet rundt omkring i dag. Enten er det sånn, ellers har de altfor mye selvtillit og tror de er verdens beste mennesker.

Siden du vil snakke om temaet, svar meg på èn ting. Hva er forskjellen på at en mann tar med ei jente ut på middag\restaurant, og spanderer, for så å ha sex, enn en mann som leier ei hore?
Mange jenter som driver sånn bare for å få seg et måltid (mat) ^^ .

Og for the record, jeg er -ikke- kvinnehater overhodet!