View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Se f.eks på tildeling av midler i kulturverden. Er man venn med de som deler ut midler på facebook, er man garantert å få tilskudd. Er man ikke venn med de, så får man normalt avslag.
Vis hele sitatet...
For det første. Kan du underbygge påstanden?

For det andre. Det er ikkje nødvendigvis problematisk. Gitt at vi er såpass få, så er det eit avgrensa tal som kan leve av kultur. Det er og ei avgrensa mengde byråkrater med det som fagfelt. At byråkrater som har det som fagfelt har interesse for kultur er neppe spesielt negativt - for det sørger for at dei har kunnskap om det. Ofte vil kunnskap og interesse og gå hand i hand. At dei kjenner framtredande kunstnarar er ikkje i seg sjølv problematisk.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
De som eier bomstasjoner, er normalt enten politiker selv, eller i nær slekt til politikere. Politikere som da har vært med å vedta de samme bomstasjonene.
Vis hele sitatet...
Er det spesielt mange privateigde bomstasjoner med signifikant overskot her i landet? Eg kan ikkje komme på ein einaste ein. Joda, det er ymse fjellvegar med bommar, men eg er heilt ærleg svært usikker på om det er veldig lukrativ business...

Forøvrig er stortsett rekneskapa for dei ulike bomselskapa offentlege. Fjellinjen sin årsrapport for 2016 kan du lesexher. Påpeik gjerne nøyaktig kva som er korrupt.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Generelt er det svært mange slike eksempler som kommer fram i søkelyset til media i noen sekunder. Men sakene blir like fort hysjet ned eller fjernet.
Vis hele sitatet...
Du må gjerne komme med døme på det. Og påstanden om at nokon aktivt fjerner saker fra media tviler eg heilt ærleg på at Akersgata vil gå med på. T.d. har vel media tvert imot slått opp faktiske korrupsjonssaker trass i forsøk på å dysse det ned? Vassverkssaka på Romerike? Unibuss? Og ørten andre saker, nemt i TI sin domsrapport, som blåskimmelost lenka til lenger oppe.
Sist endret av vidarlo; 19. februar 2018 kl. 21:03.