View Single Post
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
133
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Gjer ikkje demoniseringa du står for det verre å oppsøke hjelp? Gjer ikkje stigmatiseringa det til umulig å faktisk snakke om problemet?

For all del, overgrep er forferdeleg. Men beskytter høygaffelmentaliteten faktisk born, eller bidreg det til at pedofile vel å ikkje oppsøke hjelp - fordi dei er redde for stigmatisering? Kan dine handlinger med demonisering i ytterste konsekvens føre til fleire overgrep?
Vis hele sitatet...
DU tenker kanskje at jeg fremtår som en dommer forran disse menneskene. Men jeg ønsker bare å snakke med dem om deres "preferanser" og hva de ønsker å gjøre videre med ette.

Jeg står frem som nøytral og vil bare ha kunnskap og innikt via et anonymt intervju.

Mange av disse skammer seg. Noen- bare går rett hjem. Da deler jeg materiale med politiet som ikke løfter en eneste finger.

Jeg "demoniserer" ingen, og jeg liker ikke at du bruker dette ordet uten å se arbeidet mitt.

Jeg anbefalr at du tar en kikk på "Barnars Trygghet" på youtube.

De har nå sluttet med å utgi videoer, fordi nære slektninger ikke likte å gjenkjenne pedofile i sin omkrets.

Her kan vi være uenig, men jeg mener at hvis du tar AKTIVT tiltak og sender penisbilder til kindreårige, så bør alle vite dette.

Mitt arbeid er bare å intervjue, og bruke dette for å presset frem et bedre tilbud for pedofile

Overgreps-stiftelser har nok av penger, og er korrupte som faen.
Vi er 100% frivillige, og jeg ønsker alle velkommen om dere vil være med å gjøre barnas nabolag enda tryggere.
De fleste snur et blindt øye, uten å vite at det går langt fler potensielle overgipere der te enn hva dere hadde trodd.