View Single Post
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Personelig så tror jeg ikke at jeg trenger noe kraftigere en mdma. Var sykt hypa istad, bare måtta danse liksom xD. Avtalt med gutta at vi IKKE skal ta det her ofte. Vet jeg sa akkurat det samme om hasj (i denne tråden), men for real, jeg tar dop sykt serriøst.
Vis hele sitatet...
Dette vil gå over, selv om dere ikke får toleranse. Lest haugevis av eksempler her inne der folk lurer på hvordan man får «magien» tilbake, selv om de bare har gjort dette få ganger i løpet av et år. Vær forberedt på dette.
Du skriver du tar dop sykt seriøst, for meg virker dette ikke som tilfellet, sett utenfra. Du er en ung gutt som allerede har fått en liten rus CV.

Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Vil også reminde dere om at jeg er 110% stoner, så holder meg nok mest til brunt/grønt. (Vurderer faktisk flytte til cali, ikke bare for bra weed, men også: palmer, varme, latinas xD, motorcycle meetups, osv)
Vis hele sitatet...
Denne tråden begynte med at du ikke skulle røyke så ofte kompis, et par ganger i året. Noen måneder senere er du selverklært «110%» stoner?

Jeg tror det kan være lurt at du betror deg til noen, spesielt om du sier du fra før opplever vansker med å skille realitet fra psyken din (stemmene).

Hjernen vår er ekspert på å få oss til å gjøre det enkle, det er en daglig kamp mot vår indre bitch for oss alle. Gode vaner er bare til hjelp, men de må også vedlikeholdes.

Jeg håper du klarer å ta et lite steg ut av ditt normale synspunkt og se litt objektivt på hvordan dette utviklet seg. Det er ikke det feteste å bruke 10k per fag fordi man heller ville chille når man gikk på vgs.. Snakk med noen kompis, jeg vet det er utfordrende og plutselig skulle begynne å ta ansvar for seg selv, og å etablere seg som et individ, du må ikke være alene om dette.

Jeg forstår at det er plagsomt å få spådd en mørk fremtid, tror enkelte her inne blir bekymret, meg inkludert. Ingen vet, bare du har en viss makt her. Jeg tror folk gjør det i håp om å «skremme deg vekk», men med en god intensjon, ingen ønsker deg et slikt liv. Jeg tror også at alle her inne ønsker at hvis du skal ta stoff, at du gjør det trygt, men når du er så ung vil du også få mye råd om å ta det med ro, det kommer mange gode år, selv om livet føles dødstreigt nå.

Det går veldig fint med mange, de fleste vil jeg tørre å påstå, men dessverre går det veldig galt med noen, og når man fucker med drugs er «galt» ofte synonymt med død. Man vet aldri hva man får av dealere, når det er snakk om kjemikalier, heller ikke styrke. Noen får et livslangt kjærlighetsforhold til stoff med seg fra tenårene, og jeg har mistet fler som aldri kunne blitt kalt «junkies», jeg har aldri vært i et slikt miljø; det er bare meningsløst og jævlig, met er bare sånn det er.. Jeg har nok hatt uflaks, dette er ikke tilfellet for «de fleste»

As the years go by
The drugs used to be fun, now they've become a problem
As the years go by
Before your life even begun, now it's coming undone
Vis hele sitatet...
Prøv å se fremover, du har en fremtid og gode muligheter
Sist endret av Door145; 17. april 2020 kl. 23:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.