View Single Post
Sitat av Spsy Vis innlegg
Usikker på om du er 15 eller 51 og troller...
Vis hele sitatet...
Haha nei gjør ikke det altså. Uansett hva skulle trollen ha vært? At jeg har tatt mdma?

Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Etter å ha lest denne tråden begynner jeg nesten å tro på gateway drug teoriene.
Litt pussig at nesten alle i denne tråden tror TS kommer til å havne på kjøret fordi han vil prøve hasj. Men når det er legaliseringsdebatter, blir gateway drug teoriene latterliggjort av de samme folka.
Vis hele sitatet...
Vel tror ikke hasj er gateway drug. Bare jeg som er dum Hører alle her driver forteller meg at livet mitt kommer til å bli dritt, skal jeg være ærlig er det litt irriterans. Skjønner dere gjør det for å «beskytte» meg, men det er ingenting som kommer til å stoppe meg fra å gjøre det jeg gjør. Det som dere kan hjelpe med er å si tips for safere bruk. Og nei jeg har ikke planer om å ta noe annet en mdma, sopp, 2cb og lsd (og brunt/grønt ofc). Kjenner noen som har sniffet relativt ofte, jeg misliker det noe sinsykt. Holder meg nok mest til naturlige stoffer: sopp og thc

Altså, steve jobs tokk jo lsd mange ganger. Obama røyka weed masse når han var ung, han snorta også ganske greit mye med cola. Begge to er jo succsesfulle.
Sist endret av TripDreamer; 17. april 2020 kl. 21:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.