View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Uttalelsen din om utdanning f.eks. lyser litt av blåøyd, skjermet og kanskje litt begrensa livserfaring.

TS har en helt svarthvitt løsning på alt hvor hun faktisk er lulla inn i en paranoia hvor hun tror at typen kommer til å bli busta.
Hva er oddsa for det om han tar en jay lørdags kveld på stua etter at kidn har lagt seg? Kan det måles i promille? Tror ikke det.
Vis hele sitatet...
Det er et stykke tilbake, men greier ikke dy meg...
Ja det virker som TS ser litt svart-hvitt, men det er bedre enn å bare se hvitt.
Du får det til å høres ut som om hovedproblemet til TS er at han tar seg en joint på kvelden, etter leggetid. Og da begynner jeg å lure på om du i det hele tatt leste den første posten til TS før du svarte.

Jeg ville nå heller sagt at uttalelsen din om at politiet ikke vil finne på å måle THC metabolitter og omgjøre det til promille er hva som virker "blåøyd, skjermet og kanskje litt begrensa livserfaring" kjenner du ikke til de regler i veitrafikkloven som åpner for å teste om folk er ruspåvirket? Greit, men hvorfor uttale deg om at politiet ikke kan gjøre noe de nettopp fikk spyttprøva for å gjøre?!

Jeg vil gjerne se kildene dine på at du fint kan røyke en kveld og kjøre neste morgen uten å bli tatt med "promille" i en evt spyttprøve.