View Single Post
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Hvordan er Phenibut sammenlignet med benzodiasepiner som vival, Sobril og lignende?
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Personlig så synes jeg phenibut funker bedre mot sosial angst en benzoer. Merker også at man kun får "bra" effekt om man bruker det en gang i måneden eller mindre. Jeg kan også bli ganske nervøs av phenibut, noe jeg ikke blir av benzo. Phenibut har verre nedtur enn benzo. Å man utvikler toleranse MYE raskere. Er tilfeller hvor folk har havnet i psykose av abstinenser etter 1 måneds bruk. Kan lese litt om det her. Jeg mener det at Phenibut er litt sånn som MDMA, når det gjelder det at du kun får bra effekt ved å ta det så sjeldent som mulig. Jeg har f.eks tatt 1g en dag og fått kjempe bra effekt, også tar jeg 2g dagen etter å får ikke i nærheten så bra effekt som dagen før. Fikk også kraftig 2-3 dagers nedtur etter å tatt det to dager på rad, men det varierer veldig fra person til person. Er også riktig det venteboller sier at man blir ikke så sløv av det som man gjør med benzo.

Så konklusjonen min er at benzo er bedre både rusmessig og når det gjelder medisinsk bruk. Bortsett fra at phenibut fungerer bedre mot sosial angst. Det kommer rett og slett litt an på.
Sist endret av halfagram; 4. desember 2015 kl. 00:17.