View Single Post
Brukte amf i ca 2 år litt av å på, i begynnelsen var det bare for gøy, men så ble det en vane.
Begynte og skyte det. Følte jeg jobbet bedre med det, så jeg tok det alltid før jeg skulle på jobb. (jobbet i utelivsbransjen)
Jeg taklet enkelte ting jeg ikke gjorde før.
Jeg elsket kicket.
Jeg ble mer åpen. Jeg ble mere kreativ. Jeg sov, spiste uten problem. Følte ikke det gjorde noe.
Hadde alltid hatt litt mage, den forsvant. Selvtilliten var på topp. Jeg har aldri hatt en nedtur.
Jeg gjorde det alene, ingen viste om det. Ingen så på meg at jeg var ruset.
Jeg var totalt meg selv, bare en bedre versjon. så har bare hatt positiv erfaring med det.
Så sluttet jeg, flytta fra hjembyen, så jeg ikke skulle ha noen mulighet til å få det.
Tiltakslysten forsvant, magen kom litt tilbake, selvtilliten er der men jeg føler den ikke som da jeg var på amf. Har vært borte fra amf i 8mnd uten problem. men nå føler jeg trangen igjen. Har bestemt meg for at jeg skal ha ei uke på an for å roe ned trangen. Jeg savner kicket. Så ja jeg vil påstå det er avhengighets skapende. Men ikke på den måten at jeg føler jeg trenger det, heller på den måten at jeg vil ha det. Jeg liker det.