View Single Post
Det er kanskje ikkje rett måte å gjøre det på, men jeg tror ikke Coca-Cola taper noe på dette. Altså, de MÅ jo ha måttet skjønne at dette ble oppdaget. Jeg nekter å tro noe annet. Og når de viste at dette kom til å bli oppdaget, så viste de også at media kom til å få snusen i det. Så slår media opp store saker om dette, men Coca-Cola selv nekter på det, fordi ingen kan bevise med sikkerhet at det var noen tilknyttet dem så postet denne "spammen".

Coca-Cola kunne nok godt ha gjort det på den vanlige måten, med betalte bannere på div sites, det har de god råd til, så det er ikke det det står på. Men hadde de gjort det, hadde de ikke fått all medie dekningen.

Og, Coca-Cola er så tradisjonelt og populært, at dette ikke vil ha noen innvirkning på deres salg, veldig tvilsomt er det iallefall, at målgruppen Coca-Cola sikter til, slutter å kjøpe Cola pga noe slikt.

Så, dette er kanskje ikke rette måte å gjøre på, men jeg må ærlig si at jeg syntes det er smart, man ser jo at det virker. Men skjønner godt ditt synspunkt, nso, det gjør jeg virkelig. Men jeg føler det bare ikke slik selv, og det kan jeg ingenting for.