View Single Post
Tror det lureste du kan gjøre nå er å flytte hjemmefra Har vært i samme sitvasjon som deg flere ganger og har mista kontakten nesten all familie, og prøvd å reparert forholdet med å være rusfri over flere år og tatt opp igjen kontakt. Det har faktisk ikke fungert noe særlig og den nye unnskyldningen for å ikke ha kontakt med meg nå, var vist at dem tror alt bekjentskap jeg har, er rusmissbrukere og hardbarka kriminelle, noe som ikke er sant. Selvom de sikkert har sett at jeg har gjort noe posetivt og prøvd mitt beste så føler jeg meg litt snytt, at det er forgjeves. Dem lever kun i fortiden. Jeg er ikke så mye eldre enn deg (27) men jeg har hatt en ganske tøff oppvekst.
Og jeg kjenner ikke familien din, kjenner bare så utrolig godt til problemstillingen.

Så mitt tips er å faktisk ikke være så ydmyk som du framstår og bare la det gå sin gang. Fortsatt med det du gjør, viss du mener du er på en god kurs, ikke la familien komme i veien for deg. Samtidig ikke kutt heilt kontakt med dem, da fremstår du som arrogant og kald, selvom moren din sikkert sa mye sårende og urasjonelt, så er det bare slik foreldre er. Tro meg, jeg ble kasta ut når jeg var 14 år, men det er min familie, som jeg har lært at faktisk ikke er noe bedre enn meg selv.
Sist endret av fjellape; 1. mars 2019 kl. 07:10.